Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dík. Velmi příjemné čtení, kéž by bylo takových blogerů víc. U všech vašich blogů karma. R^

0 0
možnosti

Velmi mě zaujal Váš styl, ale obávám se, že pro mnohé čtenáře iDNESu bude poněkud obtížně stravitelný. V tomto případě je nutné spíš vnímat než jen ploše číst, snad Vás můj příspěvek do karmy potěší.

0 0
možnosti
Foto

Nulová karma také vypadala zajímavě… :) – ovšem pokud Vás text zaujal, je příspěvek přirozeně vítán. Díky za komentář.

0 0
možnosti

Co dodat. Omlouvám se ale na toto nemám IQ. Zkoušel jsem to číst od konce a vyšlo mi to na stejno. Jde zde pravděpodobně o vyší stupeň literární tvorby.

Pikasovo kresby jsou obtížně čitelné a přesto se s nimi proslavil.

0 0
možnosti
Foto

Díky za ohlas v každém případě. O náročnosti jsem zvlášť nepřemýšlel. – Pokud jde o přístupnost, souhlasím s Vámi. Něco může vypadat složitě, a přesto si to najde cestu do srdce vnímatele. Pokud ne, může být chyba i na straně díla.

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1521x
Zabývám se imaginárními světy, jazykem, událostmi. Vytvářím příběhy, ve kterých se pokouším zachytit skutečné prožitky, abych měl pocit, že běží o něco vážného, co se hned nerozplyne jako pára. Vlastně stále hledám co nejvěrnější obraz reality, sebe i druhých. Své "nálezy" jsem publikoval v několika knihách, elektronických či papírových.

Seznam rubrik